Saturday, July 21, 2012

Salam Ramadhan Al Mubarak kepada semua muslim and muslimah.

Ramadhan datang lagi mengunjungi kita. Semoga Ramadhan ini membawa banyak perubahan positif kepada kita. Bulan yang mulia ini membawa banyak peluang kepada kita untuk mendekatkan diri pada Allah. Bulan ini adalah bulan yang mendatangkan banyak rahmat. Bulan ini juga merupakan bulan keampunan. Marilah kita menegejar rahmat Allah dengan mengerjakan amalan amalan yg berlipatganda pahalanya dibulan ramadhan ini.

Disamping menegerjakan ibadat puasa dan solat tarawikh, kita juga digalakkan bersedekah dan berinfak. Solat malam adalah juga sangat digalakkan.

Marilah kita juga memohon ampun pada Allah diatas dosa dosa kita baik yang sengaja atau tidak sengaja. Juga kita mohon diampunkan dosa dosa ibu bapa kita baik yang telah kembali maupun yang masih hidup.

1 comment:

david said...

AbayasOnline.ae offers you latest 2012 Abayas Trends. We impart creativity and long term resonance in design we made that let you feel empowered in your veiled dress and shatter impressiveness in your audience. Whether you are looking forward to wear it in evening, casual or party/wedding feel and choose from the finest collection catalogue and we will made to order it for you at your doorstep. Expedited shipping worldwide and affordable reates.
Buy Now